Reklama i Pozycjonowanie

Artykuł tematyczny to dobra reklama a zarazem pozycjonowanie

Dwa razy zyskujesz! Po pierwsze. Publikując sponsorowany artykuł tematyczny docierasz z reklamą do nowego grona odbiorców – potencjalnych klientów. Po drugie. Umieszczając we wpisie link aktywny dofollow do swojej oferty, usług lub produktów poprawiasz pozycjonowanie swojego sklepu internetowego lub firmowej strony WWW.

Artykuł tematyczny (sponsorowany) jest jednocześnie dobrą reklamą a zarazem poprawia pozycjonowanie strony docelowej – sklepu internetowego czy firmowej strony WWW.

Przewiń niżej, jeśli nie chce Ci się czytać teorii…

Ciągłe zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google, coraz silniejsza i liczniejsza konkurencja, zwiększenie intensywności działań w Internecie przez już obecnych oraz rozpoczęcie działań przez firmy, które (np. za sprawą pandemii) dostrzegły Internet – to wszystko sprawia, że zarówno dotarcie z oferta do klientów jak i pozycjonowanie jest coraz trudniejsze.

Nie zmieniło się natomiast jedno: dalej istotną częścią pozycjonowania są linki prowadzące do sklepu internetowego czy strony WWW. Oczywiście i w tej materii jeśli chodzi o szczegóły wiele się pozmieniało. Większość linków, które kiedyś działały, jest obecnie bezwartościowa. Można zapomnieć o spamowaniu komentarzy, kupowaniu tanich pakietów linków na forach itp.

Aby link miał wartość dla wyszukiwarki musi być zamieszczony we właściwy sposób we właściwym miejscu.

Właściwy sposób to przynoszący korzyści, wartościowy merytorycznie artykuł na dany temat. Nawet jeśli ma on charakter reklamowy, ale służy ludziom (nie robotom) to Google uzna go za istotny, wartościowy. Link z takiego artykułu „ma znaczenie”.

Właściwe miejsce to z kolei portal, blog, strona internetowa, na której są inne wartościowe treści. Liczy się wiek domeny, historia domeny, autorytet i wiele innych czynników. Liczy się także to, czy dane miejsce ludzie odwiedzają czy tez może omijają szerokim łukiem.

Możesz przestać przewijać, przechodzę do konkretów…

Artykuł tematyczny z linkiem aktywnym dofollow na portalu Katalog Kraków to zarówno pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i poprawa SEO jak i reklama polegająca na prezentacji oferty szerszemu gronu odbiorców.


Dlaczego warto?

  • Artykuły publikowane bez ograniczenia czasowego – nie znikają!
  • Linki aktywne do-follow poprawiają pozycjonowanie i SEO
  • Portal zawiera wysokiej jakości treści
  • Domena portalu Katalog Kraków istnieje od ponad 10 lat
  • Publikacja na stronie głównej portalu
  • Publikacja linku na Facebooku

.

Publikujemy wysokiej jakości artykuły tematyczne w wielu kategoriach, takich jak: AGD RTV, Biznes Firma e-Biznes, Budownictwo, Dieta Odchudzanie, Dom Ogród Wnętrza, Ekologia, Energetyka, Finanse Bankowość Ubezpieczenia, Fotografia Wideofilmowanie, Gastronomia, Historia, Informacje Aktualności, Informacje Prasowe, Informacje Wydawnicze, IT Komputery Nowe Technologie, Lifestyle Plotki Życie Gwiazd, Marketing Media Reklama, Moda, Motoryzacja, Muzyka, Nauka Edukacja, Nieruchomości, Polityka, Praca, Prawo, Psychologia Rozwój Osobisty, Rodzina Dziecko Ciąża, Rozrywka, Sport Fitness Kulturystyka, Ślub Wesele, Transport Logistyka, Turystyka Podróże, Uroda, Zakupy Opinie, Zoologia Rolnictwo Leśnictwo i inne.


Co i jak publikujemy?

  • W artykułach można umieszczać aktywne linki pozycjonujące do-follow.
  • Artykuły mają także charakter reklamowy – zwiększają ilość odbiorców – potencjalnych klientów.
  • Każdy artykuł pojawia się także na fanpage Katalog Kraków (aspekt społecznościowy SEO)

.

Artykuł z linkiem SEO do follow

Katalog Kraków jest portalem wielotematycznym, szczególnie dedykowanym dla firm i instytucji z Krakowa i małopolski. Jednak globalny zasięg Internetu sprawia, że nie ma żadnych przeciwwskazań aby publikacje dotyczyły firm, usług, towarów i ogólnie tematów z całej Polski.

Zamów teraz publikację swojego artykułu tematycznego na portalu Katalog Kraków